Waterproof?

Hej alla!

Idag efter jobbet gick jag till Kicks. Där handlade jag vattenfast mascara... väl inne i affären kom jag på att jag inte hade någon aning om vilken av de vattenfasta mascarorna som var bäst.. jag kanske skulle ha kollat lite på internet först.. menmen.
Nu har jag köpt Maybellines vattenfasta mascara Define A Lash. Någon som har provat den? Vad tycker ni om den? Jag har inte testat den än, men återkommer så fort jag har gjort det.

När jag var där inne på Hansa Companiet insåg jag att det var REA i alla affärer.. blev så sugen på att shoppa, men liksom... jag har inga pengar än. Jaaajjaa..

Dagens bortgjordehet: Jag gick in på Hansa efter en hel dag ute, skrapandes på staket. Det jag inte tänkte på var att hela mitt ansikte blev fullt av svarta färgbitar och smuts från staketet... så när jag var inne på Kicks upptäckte jag detta hemska som hänt. Jag såg ut som en sotare!!! Så jag blev som en galning och testa en massa olika foundations. En av dem var föresten helt grym, men självklart har jag glömt bort vad den hette.. typiskt mig!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback