Topp 5 Lista!

Mitt favoritsmink för tillfället!


1. High impact mascara, Clinique ca. 190 kronor. Den ger långa ögonfransar, vilket jag tycker om, men det tar ett tag att lära sig att få på den rätt.



2. Fridas Läppglans, gratis om man köper tidningen. För länge sedan köpte jag en Frida-tidning, där man även fick ett läppglans på köpet. Det är grymt bra, även om det är lite kladdigt, men läpparna blir helt coola!



3. True Match Powder, Loréal Paris. Ca. pris? Har bara provat detta på Kicks, men det känns alldeles underbart perfekt. Syns inte övermycket vilket är ett stort plus! +



4.
Vattenfast ögonskugga, Maybelline ca pris 80 kronor? Jag tittade bara snabbt inne på Kicks och såg dessa söta ögonskuggor, har inte provat dem, men gillar dem ändå!


5. Rouge, från H&M kostar ca 39:50 kronor? Det är faktiskt bra, trots sitt pris!


Hoppas att ni fick några tips! Tipsa gärna mig också vad ni tycker om sminket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback