SOL blir REGN ?

Ännu en solig dag... häärligt, men det är så himla varmt!!

Är det någon mer än jag som tror att det kommer regna i juli/augusti? Alltså, rätt mycket då.. jag hoppas inte det, men det var precis så det blev förra sommaren. Min so-lärare hade faktiskt en bra förklaring till det, som jag självklart har glömt bort. Typiskt mig :P

Weell, imorgon åker jag till Universeum och Liseberg med skolan... på Liseberg ska jag träffa en av mina kompisar, som jag sedan ska gå med. Har typ inga kompisar i klassen, så det passar juh bra.
Jag har aldrig varit på Universeum, så självklart ska det också bli kul! Men när man tänker på allt så längtar jag mer till Liseberg. Ska bli kul att åka alla roliga bergochdalbanor och sånt!!! :)

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback