Slutet nära :S

Heej!

Nu är snart skolan slut.. och gymnasiet väntar till hösten.
Hade den sista "vanliga" lektionsdagen idag. Det var väl sådär, vi gör inte så mycket på lektionerna. Såg klart en film på spanskan som faktiskt var rätt bra. Den hette "Allt om min mamma" (tror jag).

På idrotten idag övade vi på att dansa. Vals, foxtrott (hur stavas det??) och salsa dansade vi. Det gick verkligen bra.... speciellt salsan...NOT!

Ikväll gäller det, då är det bal. Ska bli lite kul å se alla i klänningar och sånt. Men jag tycker inte om att ha det på mig....menmen. Alltså, sen kommer vi till det där med väska, som man kanske borde ha med sig dit.
1. Jag har typ ingen liten väska.
2. Vad jobbigt det verkar att gå omkring med en.
3. Om jag inte tar med en så har jag ingenstans att ha pengar o mobil..mm.

Vi får se hur allt blir...
kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback