Ojdå..

Det var många dagar jag klarade av att skriva minst en gång om dagen.. nu börjar jag om från början igen!! Igår, hade vi kalas för pappa, eftersom han fylde 51 i torsdags. Tyvärr fick min syster och mamma åka till akuten, där de var typ hela dagen, och på grund av det var JAG tvungen att hjälpa till väldigt mycket.. jag lagade melonsallad, rulltårta, städade och jag lagade efterrätt! Låter inte så jobbigt, men det var det!!!!

Idag tänker jag typ inte göra något alls. Försökte sola lite på studsmattan, men det var tråkigt, så jag gick in. Jag som vill bli brun innan jag börjar sommarjobba! Varför, egentligen när jag ska vara ute hela tiden..

Jaja, hoppas ni alla hade en trevlig nationaldag igår!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback