Midsommar!

Hej!

Jag har inte kunnat blogga på några dagar nu, eftersom jag har campat.
Det har varit kul, men lite långtråkigt emellanåt.


Detta har hänt:
Torsdag: Först jobb och midsommarlunch på jobbet. Sedan en 6 timmars lång biltur (eftersom vi hade båten med oss fick vi bara köra i 80 km/h). Kom fram till slutmålet vid 00:30.
Fredag: Midsommarafton, var det visst.. Märktes inte så mycket... men vi åt i alla fall midsommar-mat. Mums! Lunch åt vi på Ackes. :) Satte även upp förtältet till husvagnen.
Lördag: Midsommardagen. Gick på promenad... åt chicky bits på en pizzeria. Det var gott!  :P
Söndag: Äntligen blåste det inte så mycket, så nu är båten i havet! Jag var grym på att köra den! :) Fast sen kom det en stor båt och då ville jag inte köra mer.... xD

Hoppas er midsommarhelg var kul! :)
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback