Jag är levande!

Tjatja!!

Det var inte så svårt att platta sitt hår. Plattången är übersöt! Med blommor och allt. :) Jag måste åka iväg och köpa sånt där värmeskyddande spray, eller vad det nu heter. Men orka göra det idag.
Vädret verkar inte var på min sida, det regnar.. så det lär inte bli någon skateboardåkning idag. :( , men  jag har hela sommaren på mig, så det är nog lungt...

Igår på Fields provade jag ett par finfina byxor, men dem fanns inte i min storlek.. får kolla här i Sverige efter ett par liknande, billigare, istället.

Jag börjar irritera mig på att jag inte försår mig på hur man "designar" sin blogg... arrrrggghh.. får försöka lära mig. ;)

Hasta luego!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback