Helgen, sammanfattning

Hej alla glada, och ledsna också för den delen!
Jag hade tänkt skriva en kort liten sammanfattning om min helg, för er som är intresserade... (typ inga, tyvärr).

Fredag - Först jobbade jag till 16.00. På kvällen såg vi på film, och sedan somnade jag, efter vissa glasiga händelser....

Lördag - Vaknade vid 12.00, det vill säga att jag sov väldigt länge för att vara mig! Dagen spenderades hemma, jag tog det lungt och på kvällen blev jag tvungen att ta en promenad.

Söndag - Idag vaknade jag vid 8:a-tiden av att pappa bakade bagles (mums!!!!) och vanliga frukostbullar! Mamma och jag stack iväg och köpte present till Gunilla (min moster) och senare åkte hela familjen hem till henne. Det var kul. Kom precis hem därifrån och snart ska jag sova!! Är jättetrött!!!!!

Så, det var vad jag har haft för mig denna helgen. Jag har ätit så mycket att jag känner mig helt uppsvälld! Uuuhh, ska nog aldrig äta godis igen...... hehe.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback