GRATTIS PAPPA!

Grattis grattis grattis pappa på födelsedagen!


Nu, eller rättare sagt 00.30 i natt var den fruktade balen över. Det var inte så farligt som jag trodde, även om det var väldigt ovant att ha klänning.
Han som jag var tvungen att dansa de två första danserna med (vals och foxtrott (stavas??)) var inte särskildt bra. Trotts att vi hade gått igenom på idrotten hur man gjorde kan jag meddela att han var sämst.. ta inte illa upp.
Maten som vi fick var väl helt okej. Förätt; någon sorts räk och musselgoja. Varmrätt; kött, potatis och svampsås. Efterrätt; mumsig glass med jordgubbe, vispgrädde och choklad.

Nu måste jag börja göra mig i ordning. Kort skoldag idag. Börjar 12.00 och slutar 14.00 (vilken jag tror kommer bli tidigare).

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback