Danmark!

Hej igen, kära bloggläsare ( :

Efter skolavslutningen cyklade jag som sagt hem, till ett mycket tomt hus. Ingen annan var hemma, trots att både mamma och pappa hade semester.
De var tydligen på min lillasysters avslutning, som inte hade slutat efter tre timmar! och där var min andra syster också.

När de kom hem fick vi vars en skolavslutningspresent. Jag fick en plattång! :D dessutom fick jag blommor från familjen och från mormor, och jag fick även pengar från mormor.

Efter presentöppningen åkte vi iväg till Danmark. Jag har ett favorit bagles-ställe på Fields, så dit åkte vi! Mums! Jag har visst glömt berätta att jag älskar att äta bagles! Här är mina två favoritställen:

* Bagles-stället på Fields
Bagles , ligger i Malmö

Vi åt upp vår mat och sedan gick mamma och pappa till Bilka. Jag och min syster gick omkring i affärerna, men hittade inget skoj. Nu är jag verkligen på shoppinghumör (händer inte så ofta).

SÅ GLAD JAG ÄR ATT JAG SLIPPER MIN KLASS NU, DEN OFRIVILLIGA SKOLAN ÄR SLUT OCH NU ÅTERSTÅR BARA DEN FRIVILLIGA! :D

KRAMAR ( :                                                                            


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

jo dom var grymma men grekland SÖÖÖG :P jepp jag kryar på mig har typ inte ont i magen längre eller inte lika mycket igalafall :)

2008-06-11 @ 21:58:31
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback