Dag 3

Hola, que tal?
Estoy muy bien.... pero ahora me gustaria dormir.


Okej, på svenska istället..
Hej, hur är det?
Med mig är det bra, men nu skulle jag vilja sova.. typ.

Tredje dagen på jobbet var helt okej.. de andra diskuterade att de inte förstod sig på varför man bloggade.. det tyckte typ det var töntig.. kanske det är, men jag tycker det är ett bra sätt att skriva av sig på. Jag har så mycket (onödigt) att berätta helt enkelt.
Imorgon är det midsommarlunch med alla kyrkogårdsarbetare. Det ska bli skönt att slippa jobba i typ någon timme. haha.
Midsommar firas i det kära bohuslän.. härligt. På måndag är det ju "back to work" liksom...

Föresten, ikväll spelar Sverige mot Ryssland!
VEM VINNER?


Kramar Joojjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback