Dag 2

Min andra dag på jobbet var helt okej. Det vi gör är målar, skrapar och borstar. Det råkade komma lite färg på en gravsten (jag spillde inte på den, bara så ni vet), så det blev lite hemskt en sekund...., men sen tog vi lacknafta (vet inte hur det stavas) och vips så försvann det.. typ.

Är rätt slut nu, men funderar ändå på att åka lite på min kära skateboard...... kanske jag gör det.

Annars har det inte hänt så mycket än, jag jobbar ju liksom från 7:15 - 16:00, så det har inte hunnit hända så mycket annat.
Var hos en spegelman, för jag och mamma skulle hämta våra efterlängtade badrumsspeglar som vi har varit utan i typ två månader. Hoppas att de passar!!!!

Mat idag:
Frukost nr. 1 : Två rostade mackor med honung (och smör).
Frukost nr. 2 : En macka med ost, mums.
Lunch : Pastasallad och vindruvor.
Fika : Bullar och vindruvor.

Haha, intressant va...

Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback