Ännu en skrapande dag

Hej!

Idag har jag skrapat och skrapat och skrapat bort gammal färg från ett staket. Jättekul.....NOT! Mitt sommarjobb är helt enkelt väldigt långtråkigt, men å andra sidan så är det bra betalt! (Tror jag i alla fall, har egentligen ingen koll på vad en 16-åring normalt tjänar i timmen, men jag tjänar 69:70 + semesterersättning som är på typ 13:60 kronor, så det blir ca 80 kronor!)

Det är REA överallt i stan... känner för att shoppa en massa saker nu på rean, men jag har inte tid... kanske jag får en stund över på fredag efter jobbet... hoppas det!! :)

Ja, nu ska jag väl inte störa er mer, för jag kommer inte på något intressant att skriva om... haha!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback