Stirriga mobilförsäljare

Efter jobbet idag bestämde jag och mamma oss för att ta en sväng på stan. Kolla mobil till mamma och så.

När vi efter en stunds promenerande och besök i andra affärer kom vi in på Telenor. Direkt kommer det fram en tjej till oss som fråga en massa frågor i en gojja. Jag och mamma fattar typ NADA.
Efter ett tag förstår mobilförsäljaren vad det är vi vill ha, men det funkar ändå inte riktigt.. Tillslut förstod jag det mesta av vad hon och hennes kollega sa, men det tog ett tag. Nu ska jag översätta för mamma så att hon kan tänka ut om det är ett bra förslag eller inte.

Åkte "truck" idag på jobbet. Det var verkligen jätteroligt! Hahahahahah, som jag och Elisabet skrattade. Det var nog dagens roligaste händelse!

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback