Kör på!

Nu ska ni få läsa om vad jag gjorde igår och vad som är dagens stora händelser!

Igår (måndag) så var jag, mamma och pappa på en sån där fyra timmar lång föreläsning om hur man ska köra bil typ. Anledningen till att vi plågade oss igenom denna är för att annars får inte jag övningsköra. Nu återstår bara väntan, ca 2-3 månader kommer det ta innan jag har mitt "bevis" för att jag ska få lov att övningsköra... LÄNGTAR. Det ska bli väldigt kul!!!! :)

Idag fyller min kusin Henrik 30 år! Grattis till honom! :)

På jobbet idag blev jag alldeles färgig. Har inte fått bort all färgen.... fick på armarna, i ansiktet och i håret. Arrrrghh!! Irriterande!!!!!! När jag skulle försöka få bort det med lacknafta kändes det som om armarna skulle trilla av!!! :S Trots plågan försvann det ju ändå inte! :(

Haha!
Kramar från en färgig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback