Häftig fest, inklusive delar av The Sounds

I lördags var jag och familjen på min kusin och hans kompis 30-årsfest.

Det var verkligen en rolig fest och alla som var där var vekligen jättetrevliga. Jag hade äran att sitta brevid Henrik (min kusin).
En rolig och häftig sak var att två av medlemmarna i The Sounds var där! Om mamma inte hade berättat vilka de var hade jag inte förstått det. Men skitkul och coolt var det alltså!
Festen ägde rum på Retro.

Middagen bestod av färsk torsk och rissotto med svampsmak + gröna grönsaker. bland annat sparris.
Till efterrätt blev det världens mäktigaste chokladkaka och jordgubbar.

Årets och den hittills roligaste och trevligaste födelsedagsfest jag någonsin har varit på!



Idag var vi varit på lunch hos mammas kusin och hennes familj. Det var väl helt okej.

Imorgon är det dags för jobb igen, sista veckan nu!! Den 10:de får jag lön för de 10 dagarna jag jobbade i juni.. LÄNGTAR!

Ha en trevlig och härlig kväll nu allihopa!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback