Åka buss är det pinsamaste jag vet

I morgon åker en del av familjen iväg på semester, men inte jag och mamma. Buuhuu! Haha.
Min farbror och hans fru och hund Diva är redan framme, så delen av familjen som åker iväg kommer ha det trevligt och bra!

Lite roliga händelser från dagen, under jobbet:

En buss stannade för att vänta på passagerare, och herr busschaufför lyssnade på musik. Jag började dansa lite grann (lite!) och det märkte han tror jag.... haha. Det var lite pinsamt. Sen när han åkte iväg vinkade han till mig.

Jag har kommit på att jag har en dålig förmåga att få ögonkontakt med folk, som kan leda till pinsamma händelser. Idag började jag och en lite flicka och hennes mormor (eller ngt, det var en gammal tant och en liten tjej) skratta.. ehhh. Ooops.

Några killar som satt på en buss började vinka en massa.

En annan man sa såhär när han snabbt passerade mig: " Du kommer drömma mardrömmar om detta till hösten " och jag bara skrattade.

Men ibland är det faktiskt bra att ha lite kul och göra bort sig (lite iallafall).

Ni kanske också brukar göra bort er?
Jag ska berätta för er vad jag tycker är riktigt pinsamt. Att åka buss. Först när man går på bussen och bara "en halv till blablabla". Sen går man och letar efter en ledig plats och försöker hinna sätta sig innan bussen rivstartar så att man slipper flyga iväg. Väl på bussen är jag väldigt bra på att tjuvlyssna på folk och börja skratta åt saker de säger.. att titta på folket på bussen är jag också bra på.. HAHA

Ha en fortsatt trevlig måndag! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback