Luciatåg med två lucior

Nu har jag och mina två småsyrror lussat för mammas kompisar. Jag kan inte säga att det gick dåligt, men helt bra gick det inte heller. Ingen av oss ville vara lucia, så det slutade med att jag hade ett rött band runt midjan (och vit dräkt) och glitter på huvudet och E hade luciakrona och glitter runt midjan. M ville inte ha luciakläder överhuvudtaget, så hon hade vanliga kläder. Hehe.

Jag kan inte säga att det går bakåt med min debattartikel. Det är skitsvårt. Usch. Blä.. Jag orkar inte mer. Men jag måste. På riktigt. Vill inte... Villl inteee... VILL INTE.

Föresten, grattis till Johan Olsson som vann dagens längdskidåkningstävling. =)

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback