Kevin Borg m.m.

Ikväll kommer Kevin och två av de andra finalisterna från Idol 2008 till ett köpcentrum här i närheten. Jag tror hela familjen ska åka dit och lyssna. Det ska bli kul!!

Jag spelade precis gitarr, så nu har jag slitit upp fingerspetsarna. Hehe, men det är kul att spela så det gör ingenting.

Annars har jag bara tagit det lungt idag, igår städade jag ju hela mitt rum så det är välförtjänt vila! Hihi...
Nu får jag väl ta och baka julgodis. Marsipangrisar och Mozartkulor (som jag inte tål) står närmst på listan.

Ha en bra dag! Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Lena

efter ett tagsspelande får du valkar och känner inget av spelandet (om du inte spelar supre duper massor på en och samma gång). Ha en toppen dag! :)

2008-12-23 @ 12:21:48
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback