Jul, jul, strålande jul!

Hej!
Mysmysmys! Julen och vintern är nog bland det mysigaste som finns!! Eller vad säger ni?

Är helt överlycklig för idrotten var inställd och därför kom jag hem vid 14:00 istället för vid 18:00. Förstår ni min lycka?? Helt underbart överlycklig är jag. Att det är första december gör mig ännu lyckligare. Snart är det julafton!!! Såg ni julkalendern i morse? Det gjorde jag... hihi. Den kändes lite budgetig... Men den är säkert kul. =) Låter kanske konstigt med en 16-åring som tittar på julkalendern, men enligt mig finns det inget bättre sätt att räkna ner till julen än på det sättet.

Fick föresten MVG på mitt spanskaprov (som jag tyvärr knappt pluggade till). "Ett utomordentligt resultat, Johanne! Roligt! Du kan allt! :) ", skrev min spanskalärare, och då måste jag säga att jag faktiskt blir glad!!
 

Helene Lundström - Jul, Jul, Strålande Jul



Har ingen som helst aning om vem denna Helene är som sjunger, men låten är bra och det låter bra. =)
Ha en underbar kväll! Julkramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback