Jag ska nog inte använda tvättmaskinen...

Hej!
Mamma och pappa och mina 2 systrar åkte precis iväg för att handla julklappar. Själv orkade jag inte följa med, fast jag måste verkligen köpa julklappar! Idag köpte jag i alla fall en.... =)

Eftersom tvätten skulle bli färdig ca en halvtimme efter att de gick ställde mamma en klocka så att jag kunde hänga upp den.
När klockan ringer råkar jag sätta igång tvättmaskinen igen, men kommer på vad jag gör och stänger snabbt av den och ringer till mamma. Tvätten är dyngsur och det finns bara en lösning, att tvätta den igen.
Så, som ni säkert förstår så är det INTE mig ni ska fråga om ni behöver hjälp med tvätten... Hehe.

Vet ni vad som händer om exakt en vecka föresten? Jooo, det är JULAFTON!!!! Längtar riktigt mycket, trots att jag har en hel del julklappar kvar att köpa....

Tjingeling! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback