IDOL-FINAL-IKVÄLL-!!!

Hej!
Nu har jag inte skrivit på ett tag, har rätt fullt upp just nu faktiskt. Hela helgen kommer jag typ ägna åt att hitta fakta till mina debattartiklar som jag ska skriva i skolan på måndag. Usch, vill inte tänka på det!! Tänkte vila upp mig idag, typ.

Ikväll är det idol-final... Men vem vinner?
Jag hejar fortfarande på Kevin eftersom jag inte gillar Alice röst... men problemet är att jag är lite sur på Kevin. Kunde han inte ha berättat lite tidigare att han har varit med i Melodifestivalen på Malta???!!!! Då hade han kanske blivit utröstad tidigare och Alice och Robin B hade varit i final. Det är lite dåligt... Det är typ som om Måns Zelmerlöv (vet inte hur hans namn stavas.. hoppas ni ursäktar mig) skulle ställa upp i Maltas IDOL. Ni fattar. Dåligt. DÅLIG STIL.

Vad har ni haft för er i veckan då?
Jag har inte gjort så mycket tror jag... Igår missade jag många bussar så jag tog en riktig omväg hem, eftersom jag frös så mycket att jag inte kunde stå kvar på hållplatsen.
Idag var det luciatåg i skolan. Det var lärarna som medverkade i tåget. De var faktiskt riktigt bra! Sjöng olika stämmor och dansade lite och allt! Det trodde jag inte om dem. Till och med skolchefen var med! Bosse ägde som Lucia.

Nu tänkte jag se på AA-avsnittet som jag missade igår..
Massa kramar <3

Kommentarer
Postat av: sadia

jobbigt med debatatrikel

2008-12-13 @ 11:05:07
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback