Hej Jullov!!

Hej!
Äntligen är det jullov! Jag har verkligen längtat efter detta i en evighet nu. I skolan idag hade vi först basgruppsamling, fast det var skolchefen som fick hålla i det för vår vikarie-ph ska sluta.
Vi hade frågesport, vilket var kul! Självklart vann laget som jag var med i... hehe!
Efter det gick alla till matsalen/sittplatserna och lyssnade på när skolchefen höll tal och delade ut priser. Vi fick julmust och clementiner. Oj, jag har glömt att ta upp min ur väskan. Det får jag ta och göra!

Efter skolan gick jag på stan i en evighet, eller i alla fall i någon timme. Jag köpte några julklappar! =)

Men dem får ni inte se!!! Hiihi.

Nu ska jag hitta på något vettigt. (?)
Ha det bra! Tjaaaaaaa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback