God Annandag Jul!

Godmorgon!
Jag har redan hunnit med att se slutet på en film. Kommer inte ihåg vad den hette men den gick på 3:an och den handlar om Mr Kringle.

Idag var det tänkt att jag skulle kolla på kameror på mellandagsrean, fast jag vet inte om jag ska.

Igårkväll innan jag somnade fick jag hosta, nu när jag vaknade har jag lite ont i halsen och är rätt förkyld. Det måste gå över till nyår!!! Det blir väl vitlök hela dagen... Tur att vi har små tabletter, kosttillskottstabletter med vitlök.

Björn Gustafsson - Ett livsverk var rikgit kul, lite konstig meny bara, men kul var den!! Hihihi. Han är sååå rolig!!! Tänk om vi kunde bjuda hem honom på fika! Om du läser detta så är du hjärtligt välkommen på fika när det passar dig.

Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback