Basta

Mmmm, nu har jag fått nog! Nu räcker det. Jag orkar inte hitta mer fakta till debattartiklarna. Det får gå som det går imorgon. Jag kan faktiskt inte göra mer nu. Jag som vill ha mvg... =(

Ni kanske förstå att jag i princip har suttit här framför datorn nästan hela dagen. I alla fall nästan hela eftermiddagen. I morse ville jag absolut se på damernas slalomtävling, speciellt andra åket när Anja låg så bra till.... =)

Resten av familjen är hos mormor, men jag hade inte tid att följa med pga läxor. Synd, för det var en evighet sedan jag var där sist! Vi ses i alla fall till jul.

Nu ska jag ta det luuungt och se på tv. Hihi. Känner mig helt elektrisk efter denna helgen.
Kramar.

Kommentarer
Postat av: Juliia

vi får hoppas på det bästa, klart man alltid suktar efter mvh.^^ good lök!

2008-12-14 @ 18:58:41
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback