Sjö-nöd

Ojojoj, skepp o hoj! Eller något liknande.
Det var en båt som hade kört vilse, men som tur var hittade den tillbaka!
Tur att de kom tillbaka.

Annat roligt är att jag har fått lite tyska kompisar. Eller kan man kalla det för kompisar? Det var en man som sa att jag var duktig på att spela fotboll! Då blev jag faktiskt glad, det har nog ingen sagt till mig innan (förutom inom familjen då förstås). Har satt nytt rekord i "Klockan". Känner mig stolt. 48 kickar! Haha, det ska bli fler.. hoppas jag.

Det finns en söt hund här som heter Oliver och han rymmer hela tiden så mina kläder blir smutsiga. Igår var det mitt linne och idag blev det mina byxor. Men det är lugnt. Det är roligt med djur..... IBLAND.

Nu ska jag kila och borsta tänderna. Men ha det gör bra!
Kramar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback