Mobilen blev trasig

För någon dag sedan upptäckte jag att min ena knapp på mobilen inte fungerade. Tyckte detta var dåligt eftersom vi köpte den för ca 1 vecka sedan. Åkte tillbaka till affären och de förstod felet. Jag behövde bara komma dit med kartongen och tillbehören och så vips fick jag en ny mobil igen. (likadan såklart, men ändå ny).
Har dock inte orkat packa upp den ur förpackningen än.. men ska göra det så snart jag orkar.....

Fick världens mysigaste stickade kofta också! Inte av mobilaffären, utan av mina föräldrar! :)

Var precis duktig och lagade en sallad. Jag vet inte riktigt vad det är för någon, jag hällde bara i lite saker jag hittade i kylskåpet. Sallad, tomat, päron, gurka, majs och salladsdressing (gjord av vinäger mm.)

Snart är det matdags... ska äta kyckling-innerlår-filé. Grymt gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback