Kenza, Blondinbella, Stina-Lee.....

Hejsan!
Tänkte fråga en fråga idag!

Vems blogg brukar ni läsa?
Läser ni bara "kända" bloggar eller läser ni "okända" bloggar (som min till exempel)?
Varför läser ni bloggar?
Vems är bäst??

Jag läser mest kända bloggar, men vissa okända också...
Min "favorit-blogg" är helt klart Kenzas. Varför har jag egentligen ingen förklaring till, men jag tycker hon verkar vara snäll och bra. Dessutom skriver hon om kul saker.

Vissa bloggar känner jag mig nästan tvungen att läsa ibland, bara för att de är "kända". Men inte alla. Det blir liksom så att jag går in på bloggen och så inser jag. Usch, denna bloggen är verkligen tråkig. Och så tänker jag; den ska jag inte läsa igen... jag ska inte göra så den får hög statistik.... men så gör jag det igen och inser att jag är "fast".

Haha... :)

Kommentarer
Postat av: noah

läs några 08:ors granskning av bloggvärlden ;D

/ http://stockholmsbrudar.blogg.se

2008-08-26 @ 21:02:41
URL: http://stockholmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback