Jobb, sommar, sol, bad, regn, shopping och lomper

Hej!
Såhär har ungefär min sommar varit hittills.

Jobb, - 4 veckors jobb på kyrkogården.

Shopping, - Under de 4 veckorna jag jobbade gick jag ofta runt i olika affärer. Jag köpte en väska på Åhléns (199:-) och ett par solglasögon i pilotmodell (99:-).

Regn, - Första perioden efter jobbet regnade det nästan hela tiden. Det var långtråkigt och sysselsättningen var läsning.

Sol & bad, - Efter ett tag började det bli soligare. Det innebar varmare i vattnet och jag badade för fullt!

Regn, - Nu har regnperioden fortsatt. Idag var vi i Halden och på Godisfabriken. Det var trevligt. Köpte 10 paket lomper!

Så härligt!
Nu ska jag fortsätta och ha det bra, och göra inget plus att bråka med min lillasyster.
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback