Dagens dag

Yeees, tänker ni säkert nu. Ännu ett tråkigt inlägg om hennes dag... haha. Och det är PRECIS vad det är! :) Men läs gärna ändå.

- Vaknade tidigt, fattar inte hur jag orkade.
- Missade NÄSTAN bussen.
- Kom 45 minuter för tidigt till skolan.
- Hade alla lektioner i samma sal (eller arena).
- Åkte buss hem, vrålhungrig. Som tur var fick jag sällskap av en gammal klasskompis.
- Kom hem och fikade. (men innan dess skämde jag ut mig genom att skratta. Jag har börjat skratta jättekonstigt, och det är jättekul så jag kan inte sluta....)
- Nu sitter jag här och skriver och är jätteglad för ikväll är det min favoritfilm på tv, "Mean Girls". Haha, det spelar ingen roll att jag redan har den, jag vill ändå se den när den sänds på tv...

Nu har jag inget nytt att tillägga. Tror jag.
Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback