Ara Abrahamians brons?

Jag har ju inte varit hemma på nästan hela dagen men nu när jag har sett på tv och internet om vad som har hänt blir jag förvånad.
Ara Abrahamian, svensk brottare i 84 kg-klassen vann brons efter en konstig semifinal. Har inte sett vad det var han gjorde för att förlora, men det står något om "ett slag på käften". Kan någon berätta för mig!
Det är lite sorgligt när han protesterar i prisutdelningen och kastar ifrån sig medaljen. Men det var säkert helt rätt gjort. Domarna måste ha dömt något riktigt fel!
Undrar om Ara får behålla sitt brons efter det som hände... hoppas ändå det, även fast han säger att det inte betyder något för honom.. :S  Stackare.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback