Musik kan vara skoj!

Hejhej :)

Såhär ligger det till :

I sjuan hade vi en musiklärare - henne tyckte ingen om. 
Sen började vi åttan, då hade vi en ny musiklärare. Han var snäll för han gav oss höga betyg utan att vi gjorde något.
Nu i nian har vi ny musiklärare igen. Han är inte kul. Han ger skitlåga betyg. Trots att jag till och med har gått i "speciell" musikklass har jag bara G..

Men så idag var jag och min kompis i musiksalen och övade (vi måste kunna spela bas, gitarr, piano, trummor och sjunga bra för att få G. Är det så för er andra 9:or också??). 
Hursomhelst satt vi där inne och övade och hade hur kul som helst. Det fick mig att komma ihåg att musik faktiskt kan vara skoj!!

Han förstörde mitt intresse, men nu ska han allt få se. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback